راهنمای مراحل انتخاب واحداینترنتی

مراحل انتخاب واحداینترنتی:

  1. از گزینه انتخاب واحدو حذف و اضافه زیر گروه انتخاب واحد را کلیک نمایید.
  • با کليک بر روی گزینه نمایش گروه ها ترم جاری    صفحه دیگری  باز میشود که لیست دروس ارائه شده ترم  رانمایش میدهد ودانشجو می تواند با انتخاب درس های مورد نظر (ابتدا بر روی مربع سمت راست  هر درس تیک بزنید) و سپس کلیک روی گزینه     ثبت دروس انتخاب شده     آن درس را انتخاب نماید.
  • در پنجره جدید واحد های انتخاب شده دانشجو نمایش داده میشود.دروسی که با عنوان (   درس با موفقیت ثبت گردید  )  نمایش داده میشوند به انتخاب واحد دانشجو منتقل  شده و دروسی که فاقد این عبارت می باشند انتخاب نگردیده اند. و می بایست مجددا انتخاب واحد انجام گردد.(   لطفا به پیغام های سیستم   مانند پیشنیاز پاس نشده است ، تداخل کلاس وجود دارد و….. توجه گردد.)
  • در صورتی که تمایل به حذف درس درحین انتخاب واحد دارید حتما می بایست گزینه  نمایش انتخاب واحد  را در پایین صفحه ای که گروههای درسی نمایش داده می شوند کلیک نموده زمانی که انتخاب واحد شما نمایش داده شد مربع کنار درس انتخاب شده را تیک زده و گزینه  حذف  را انتخاب کنید .
  • نظربه اینکه برای مساعدت به دانشجویان به تمام دانشجویان اجازه داده خواهد شد.مجدد در صورت تمایل تغییرات مورد نظر را در واحدهای خود بعمل آورند لذا نیازی به کلیک (فشردن)گزینه ثبت نهایی نیست و توجهی به پیام ثبت شده در این قسمت ننمایید.
  • پس از اتمام  مراحل می توانید از گزینه   کارنامه و برنامه هفتگی   و زیرگروه    برنامه هفتگی    انتخاب واحد خودرا ملاحظه نموده و توصیه می گردد پرینت اینترنتی یا تصویرآن را تهیه نمایید.
برچسب ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.