جهت دریافت اطلاعات لازم اینجا کلیک کنید

نکات مهم

  1. زمان تعیین شده برای واریز شهریه از ۲۵ تا ۲۹ بهمن۹۹ مطابق جدول شهریه اعلامی می باشد.
  2. انتخاب واحد مقطع کارشناسی ارشد تمامی رشته ها (ورودی ۹۷ تا مهر ۹۹) چهارشنبه ۲۹ و پنجشنبه ۳۰ بهمن از ساعت۹ صبح الی ۱۸ می باشد.
  3. انتخاب واحد مقطع کاردانی و کارشناسی تمامی رشته ها (ورودی ۹۵ تا مهر ۹۹) یکشنبه سوم و دوشنبه چهارم اسفند از ساعت۹ صبح الی ۱۸ می باشد.
  4. مهلت انتخاب واحد تاخیری برای کلیه مقاطع سه شنبه ۵ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۱۹ عصر می باشد.
  5. حذف و اضافه ۲۴ اسفند از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ می باشد.
  6. تاریخ شروع کلاس ها شنبه ۹ اسفند می باشد.
  7. تاریخ پایان کلاس ۱۱ تیر۱۴۰۰ می باشد.
  8. کلاس های تئوری مطابق برنامه به صورت انلاین و مجازی برگزار ولی برنامه ریزی به صورتی انجام شده که هر زمان شرایط تشکیل حضوری فراهم و مجوز حضوردانشجویان در کلاس ها صادر گردد ادامه ترم با همان برنامه به صورت حضوری خواهد بود.
  9. تاریخ برگزاری امتحانات تئوری از یکشنبه ۱۳ تیر۱۴۰۰ خواهد بود
  10. وضعیت و نحوه برگزاری کلاس های عملی تشکیل نشده ترم قبل و کلاس های عملی ارائه شده در این نیمسال بر اساس وضعیت پیش رو و بر مبنای دستور العمل های ستاد ملی کرونا و وزارت علوم در طی ترم اطلاع رسانی خواهد شد.

ضمنا جهت دریافت اطلاعات و جدول شهریه و تقویم آموزشی نیم سال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ می توانید از لینک زیر اقدام نمایید

دانلود تقویم آموزشی نیم سال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹

دانلود اطلاعات شهریه نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام اینجا کلیک نمایید

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه به اطلاع می رساند ثبت نام حضوری از پذیرفته شدگان از روز یکشنبه ۱۲ بهمن لغایت پنجشنبه ۱۶ بهمن از ساعت ۹ لغایت ۱۵ در پردیس اصلی دانشگاه به ادرس قزوین مجتمع ادارات نواب بلوار مالیات انجام خواهد شد برای ان دسته از پذیرفته شدگانی که تمایل به ثبت نام غیر حضوری دارند امکان ثبت نام غیر حضوری و دریافت مدارک از طریق ایمیل فراهم می باشد. اینگروه از پذیرفته شدگان می بایست حداکثر تا تاریخ دوشنبه ۱۳ بهمن بعد از هماهنگی تلفنی با کارشناس اموزش و دریافت راهنمایی های لازم مدارک مورد نیاز را اسکن و به ادرس ایمیل زیر ارسال کنند

تلفن های تماس ۰۲۸۳۳۳۷۲۱۲۶ ۰۲۸۳۳۳۷۴۹۳۶ داخلی ۲ .

ادرس پست الکترونیکی ( ایمیل ) ED@aqi.ac.ir

اطلاعات لازم برای ثبت نام از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ( بدون آزمون )

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان  گرامی که موسسه علامه قزوینی را برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب نموده اند، توجه عزیزان را به توضیحات ذیل ، معطوف می‌دارد.

زمان و نحوه ثبت نام

ثبت نام از روز چهارشنبه ۱۷د ی لغایت دوشنبه ۲۲ دی می باشد

پذیرفته شدگانی که تمایل دارند می توانند به صورت حضوری از ساعت ۹ الی ۱۴ به پردیس اصلی موسسه مراجعه و با رعایت پرو تکل های بهداشتی ابلاغی مراحل ثبت نام خود را طی نمایند.

.

*عدم تعیین تکلیف در زمان مقرر برای ثبت‌نام ، به منزله انصراف از ادامه تحصیل پذیرفته شده تلقی خواهد شد.

*حضور شخص پذیرفته شده جهت ثبت‌نام در ثبت نام حضوری الزامی است.

مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌

۱-اصل‌ وسه برگ‌ تصویر مدرک‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) مورد تایید وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای ‌عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) قید شده‌ باشد‌.

۲- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ کارشناسی‌ (لیسانس‌) با محتوی فرم دفترچه را ارائه‌ نمایند.

۳– پذیرفته‌شدگانی که دانشجوی ترم  آخر هستند به شرط فارغ التحصیلی تا ۳۰ بهمن ۹۹ مجاز به ثبت نام می باشند.

-پذیرفته‌شدگان دارای مدرک تحصیلی معادل لازم است واجد شرایط مفاد «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمونهای مقاطع بالاتر» مصوب جلسه ۸۴۵ مورخ ۱۵/۴/۹۲ شورای گسترش آموزش عالی باشند

۴-اصل مدرک کاردانی (فوق دیپلم)و ۳ برگ کپی آن (برای فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته)

۵-اصل ریزنمرات مقطع کارشناسی و کاردانی (برای فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته )

۶-اصل‌ شناسنامه‌ و کارت ملی و دو سری‌ فتوکپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آنها

۷- چهار قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ ۴×۳ تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌

۸-مدرکی‌ که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه ۳ دفترچه‌ راهنمای‌ شماره‌ یک‌ آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال ۱۳۹۸مشخص‌ کند (برای‌ برادران‌(.

شهریه

مبلغ شهریه مصوب هیات امنا برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به شرح ذیل می باشد شهریه ثابت ۹۰۳۳۹۹۷ ریال شهریه متغیر هر واحد درسی ۱۷۹۹۲۹۴ ریال لذا کل مبزان شهریه (جمع شهریه ثابت و متغیر) برای نیمسال اول جهت ۸ تا ۱۰ واحدبین ۲۳۰۰۰۰۰۰ تا ۲۷۰۰۰۰۰۰ ریال خواهد بود

نکات مهم در خصوص پرداخت شهریه

تسهیلات ویژه برای پرداخت اقساطی شهریه جهت دانشجویانی که امکان پرداخت نقدی ندارند فراهم می باشدکه برای اطلاع از جزییات می توانید با واحد امور مالی موسسه تماس بگیرید

امکان بهره مندی از وام دانشجویی صندوق رفاه برای دانشجویان وجود دارد که با مراجعه به سایت صندوق رفاه قابل ثبت نام است

ان دسته از پذیرفته شدگانی که تمایل به مراجعه حضوری ندارند  می توانند برای ثبت نام غیرحضوری شرح ذیل عمل نمایند .  

-هماهنگی تلفنی پذیرفته شده با کارشناسان موسسه۱-

۲-ارسال اسکن مدارک زیر به آدرس ایمیل : File@aqi.ac.ir با ایمیل شخصی پذیرفته شده

۳-بررسی مدارک و انجام ثبت نام اولیه توسط کارشناسان وارسال نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به پورتال دانشجویی به ایمیل ثبت نام شده

۴-واریز شهریه از طریق پرداخت الکترونیکی در پورتال و قطعی شدن ثبت نام

تمامی دانشجویانی که ثبت نام آنها قطعی می گردد می بایست از عصر روز دوشنبه ۱۲ آبان با مراجعه به پورتال در سایت موسسه برنامه هفتگی نیمسال خود را مشاهده و مطابق برنامه و با استفاده از نام کاربر و رمزی که اعلام شده در کلاس های مجازی که ازچهارشنبه ۱۴ آبان شروع می شود شرکت نمایند.

دانشجویان پسری که می بایست معافیت تحصیلی بگیرند باید مراجعه حضوری داشته باشند یا حتماً مراتب را با موسسه در میان تا تعیین تکلیف شوند.

مدارکی که باید از آنها اسکن تهیه و به آدرس ایمیل بالا ارسال شوند

۱- مدرک کارشناسی و نیز کاردانی برای کارشناسی ناپیوسته

تبصره : برای مواردی که اصل مدرک کارشناسی آماده نیست گواهی موقت و یا فرم تائید شده دانشگاه محل تحصیل کارشناسی

۲-تمام صفحات شناسنامه

۳- کارت ملی

۴- یک قطعه عکس ۴*۳

۵- مدرک تعیین وضعیت نظام وظیفه برای مشمولین پسر

۶- فرم های تکمیل شده ثبت نام ( این فرم ها باید از طریق لینک های زیر، دانلود وبعد از تکمیل اسکن گردند)

شروع ترم و اجرای کلاس ها

شروع کلاس ها از چهارشنبه ۱۴ آبان خواهد بود

در نیمسال جاری کلیه کلاس ها به صورت مجازی در سامانه برگزار و کلاس ها در دو نصف روز از روزهای پایانی هفته ( ۴شنبه تا جمعه )برنامه ریزی گردیده است

در صورتی که در نیمسال های بعدی برگزاری حضوری کلاس ها از طرف وزارت عتف ابلاغ گردد جهت مساعدت به دانشجویان کلیه کلاس ها فقط در ایام پایانی هفته (روزهای پنج شنبه وجمعه )و فقط یک روز در هفته برنامه ریزی خواهند شد و همچنان برای مساعدت بیشتر و حضور کمتر دانشجویان بخشی از دروس به صورت مجازی برگزار خواهند شد

ضمنا نحوه تحویل اصل مدارک ارایه شده در ثبت نام غیر حضوری و اجرای مفاددستور العمل ثبت نامی سازمان سنجش متعاقبا از طریق اداره تحصیلات تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد

راه های ارتباط با موسسه

ادرس سایت موسسه www.aqi.ac.ir

کانال تلگرامی موسسه t.me/aqi84

تلفن های تماس ۰۲۸۳۳۳۷۲۱۲۷-۰۲۸۳۳۳۷۲۱۲۶-۰۲۸۳۳۳۷۴۹۳۷

پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد

پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار

به اطلاع دارندگان مدرک کارشناسی می رساند دانشگاه علامه قزوینی بر اساس مجوزهای وزارت علوم و سازمان سنجش کشور، برای ترم بهمن ماه ۹۹ بصورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی (با ظرفیت محدود) در رشته های زیر دانشجو می پذیرد:

✅ مدیدیت بازرگانی – تجارت الکترونیک

✅ مدیریت جهانگردی – بازاریابی جهانگردی

✅ مدیریت دولتی – مدیریت منابع انسانی

✅ طبیعت گردی

✅ مدیریت ورزشی – مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی

✅ فیزیولوژی ورزشی -تغذیه ورزشی

✅ فیزیولوژی ورزشی -گرایش فعالیت بالینی

متقاضیان می توانند با در دست داشتن مدارک زیر از روز ۲۶ لغایت ۳۰ آذر ماه جهت ثبت نام مراجعه نمایند

⬅️ اصل و تصویر شناسنامه
⬅️ اصل و تصویر کارت ملی
⬅️ یک قطعه عکس پرسنلی ۴×۳
⬅️ اصل مدرک و ریز نمرات کارشناسی

کسب اطلاعات بیشتر از طریق

۰۲۸۳۳۳۷۲۱۲۶
۰۲۸۳۳۳۷۲۱۲۷


۰۹۱۰۴۶۸۷۱۸۹

t.me@aqi84

فرم های مورد نیاز پایان نامه

فرم۱۳- شناسه اساتید

اطلاعیه مهم امور دانشجویی در خصوص فرایند پرداخت وام دانشجویی

الف – اقدام دانشجو در پورتال دانشجویی صندوق رفاه:

ورود به پورتال دانشجویی از طریق سایت صندوق رفاه به آدرس www.swf.ir

1 – دانشجوی ورودی جدید و بدون پرونده در سامانه جامع صندوق:

  • انتخاب دکمه ثبت نام دانشجوی جدید
  • وارد کردن کد  ملی و تاریخ تولد و انتخاب دکمه جستجو
  • وارد کردن تابعیت،محل صدور،مرکز آموزشی،رشته تحصیلی،نوع دوره،مقطع،سال ورود،نیمسال ورود،شماره دانشجویی،تلفن ثابت و همراه و دریافت کد صحت سنجی در گوشی همراه به صورت پیامک و انتخاب ذخیره
  • در صورت تایید دانشجو توسط دانشگاه به عنوان دانشجوی آن دانشگاه ،دانشجو با ورود به پورتال دانشجویی و ثبت کلمه کاربری و رمز عبور درخواست وام می نماید.

۲ – دانشجوی ورودی جدید در مقطع جدید ودارای پرونده در سامانه جامع صندوق:

  • وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور(که همان کد ملی دانشجو بدون خط تیره می باشد)
  • در صورتی که مقطع تحصیلی قبلی تعیین تکلیف شده باشد(صدوردفترچه یا تسویه حساب)وارد بخش اطلاعات دانشجو شده و ثبت مقطع تحصیلی جدید را انتخاب می نماید.
  • پنجره جدید باز شده مقطع قبلی و تعیین تکلیف شده را نمایش میدهد و دانشجو می بایست درخواست ایجاد مقطع تحصیلی جدید را انتخاب نماید.
  • وارد کردن تابعیت،محل صدور،مرکز آموزشی،رشته تحصیلی،نوع دوره،مقطع،سال ورود،نیمسال ورود،شماره دانشجویی،تلفن ثابت و همراه، و دریافت کد صحت سنجی در گوشی همراه به صورت پیامک و انتخاب ذخیره
  • در صورت تایید دانشجو توسط دانشگاه به عنوان دانشجوی آن دانشگاه ،دانشجو با ورود به پورتال دانشجویی و ثبت کلمه کاربری و رمز عبور درخواست وام می نماید.

ب- مراجعه دانشجو به دانشگاه جهت مطابقت و تایید ثبت نام اولیه به همراه مستندات اعم از اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی ، سند تعهد محضری، شماره حساب فعال به نام دانشجو و کارت دانشجویی

تذکر۱: دانشجو می بایست با توجه به محدودیتهای فنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعدازظهر تا تاریخ ۱۰/۹/۹۹در پورتال دانشجویی ثبت نام نماید.

تذکر۲: نام کاربری کلیه دانشجویان،کدملی به صورت ۱۰رقم عددی و بدون خطوط بین آن می باشد.

تذکر۳: کلمه عبور برای دانشجویان قدیمی همان کلمه عبور قبلی و برای دانشجویان جدید همان ۱۰رقم عددی کد ملی و بدون خطوط بین آن است.