فرم های مورد نیاز پایان نامه

اطلاعیه مهم امور دانشجویی در خصوص فرایند پرداخت وام دانشجویی

الف – اقدام دانشجو در پورتال دانشجویی صندوق رفاه:

ورود به پورتال دانشجویی از طریق سایت صندوق رفاه به آدرس www.swf.ir

1 – دانشجوی ورودی جدید و بدون پرونده در سامانه جامع صندوق:

  • انتخاب دکمه ثبت نام دانشجوی جدید
  • وارد کردن کد  ملی و تاریخ تولد و انتخاب دکمه جستجو
  • وارد کردن تابعیت،محل صدور،مرکز آموزشی،رشته تحصیلی،نوع دوره،مقطع،سال ورود،نیمسال ورود،شماره دانشجویی،تلفن ثابت و همراه و دریافت کد صحت سنجی در گوشی همراه به صورت پیامک و انتخاب ذخیره
  • در صورت تایید دانشجو توسط دانشگاه به عنوان دانشجوی آن دانشگاه ،دانشجو با ورود به پورتال دانشجویی و ثبت کلمه کاربری و رمز عبور درخواست وام می نماید.

۲ – دانشجوی ورودی جدید در مقطع جدید ودارای پرونده در سامانه جامع صندوق:

  • وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور(که همان کد ملی دانشجو بدون خط تیره می باشد)
  • در صورتی که مقطع تحصیلی قبلی تعیین تکلیف شده باشد(صدوردفترچه یا تسویه حساب)وارد بخش اطلاعات دانشجو شده و ثبت مقطع تحصیلی جدید را انتخاب می نماید.
  • پنجره جدید باز شده مقطع قبلی و تعیین تکلیف شده را نمایش میدهد و دانشجو می بایست درخواست ایجاد مقطع تحصیلی جدید را انتخاب نماید.
  • وارد کردن تابعیت،محل صدور،مرکز آموزشی،رشته تحصیلی،نوع دوره،مقطع،سال ورود،نیمسال ورود،شماره دانشجویی،تلفن ثابت و همراه، و دریافت کد صحت سنجی در گوشی همراه به صورت پیامک و انتخاب ذخیره
  • در صورت تایید دانشجو توسط دانشگاه به عنوان دانشجوی آن دانشگاه ،دانشجو با ورود به پورتال دانشجویی و ثبت کلمه کاربری و رمز عبور درخواست وام می نماید.

ب- مراجعه دانشجو به دانشگاه جهت مطابقت و تایید ثبت نام اولیه به همراه مستندات اعم از اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی ، سند تعهد محضری، شماره حساب فعال به نام دانشجو و کارت دانشجویی

تذکر۱: دانشجو می بایست با توجه به محدودیتهای فنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعدازظهر تا تاریخ ۱۰/۹/۹۹در پورتال دانشجویی ثبت نام نماید.

تذکر۲: نام کاربری کلیه دانشجویان،کدملی به صورت ۱۰رقم عددی و بدون خطوط بین آن می باشد.

تذکر۳: کلمه عبور برای دانشجویان قدیمی همان کلمه عبور قبلی و برای دانشجویان جدید همان ۱۰رقم عددی کد ملی و بدون خطوط بین آن است.

نحوه ثبت نام وارسال مدارک و انجام انتخاب واحد غیر حضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹

آن دسته از پذیرفته شدگان که تمایل به مراجعه حضوری ندارند می توانند مراحل ثبت نام غیرحضوری را از چهارشنبه ۹۹/۸/۷ لغایت ۹۹/۸/۱۱به شرح ذیل طی نمایند .

۱-هماهنگی تلفنی پذیرفته شده با کارشناسان موسسه

۲-ارسال اسکن مدارک زیر به آدرس ایمیل : File@aqi.ac.ir با ایمیل شخصی پذیرفته شده

۳-بررسی مدارک و انجام ثبت نام اولیه توسط کارشناسان وارسال نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به پورتال دانشجویی به ایمیل ثبت نام شده

۴-واریز شهریه از طریق پرداخت الکترونیکی در پورتال و قطعی شدن ثبت نام

تمامی دانشجویانی که ثبت نام آنها قطعی می گردد می بایست از عصر روز دوشنبه ۱۲ آبان با مراجعه به پورتال در سایت موسسه برنامه هفتگی نیمسال خود را مشاهده و مطابق برنامه و با استفاده از نام کاربر و رمزی که اعلام شده در کلاس های مجازی که ازچهارشنبه ۱۴ آبان شروع می شود شرکت نمایند.

  • دانشجویان پسری که می بایست معافیت تحصیلی بگیرند باید مراجعه حضوری داشته باشند یا حتماً مراتب را با موسسه در میان تا تعیین تکلیف شوند.

مدارکی که باید از آنها اسکن تهیه و به آدرس ایمیل بالا ارسال شوند

۱- مدرک کارشناسی و نیز کاردانی برای کارشناسی ناپیوسته

تبصره : برای مواردی که اصل مدرک کارشناسی آماده نیست گواهی موقت و یا فرم تائید شده دانشگاه محل تحصیل کارشناسی

۲-تمام صفحات شناسنامه

۳- کارت ملی

۴- یک قطعه عکس ۴*۳

۵- مدرک تعیین وضعیت نظام وظیفه برای مشمولین پسر

۶- فرم های تکمیل شده ثبت نام ( این فرم ها باید از طریق لینک های زیر، دانلود وبعد از تکمیل اسکن گردند)

اطلاعات لازم برای ‌ ثبت نام پذیرفته شدگان دوره‌های‌کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته ‌سال ۹۹

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان گرامی که موسسه علامه قزوینی را برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب نموده اند، توجه عزیزان را به توضیحات ذیل ، معطوف می‌دارد.

زمان و نحوه ثبت نام

ثبت نام از روز چهارشنبه ۷آبان لغایت دوشنبه ۱۲ آبان می باشد
پذیرفته شدگانی که تمایل دارند می توانند به صورت حضوری از ساعت ۹ الی ۱۴ به پردیس اصلی موسسه مراجعه و با رعایت پرو تکل های بهداشتی ابلاغی ثبت نام ومراحل انتخاب واحد خود را طی نمایند.
برای ان دسته از پذیرفته شدگانی که تمایل به مراجعه حضوری ندارند امکان ثبت نام غیر حضوری فراهم گردیده که نحوه ثبت نام و ارسال مدارک و انجام انتخاب واحد در اطلاعیه مربوطه در همین سایت و سایر کانال های ارتباطی موسسه منتشر می گردد.
ضمنا نحوه تحویل اصل مدارک ارایه شده در ثبت نام غیر حضوری و اجرای مفاددستور العمل ثبت نامی سازمان سنجش متعاقبا از طریق اداره تحصیلات تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.
*عدم تعیین تکلیف در زمان مقرر برای ثبت‌نام ، به منزله انصراف از ادامه تحصیل پذیرفته شده تلقی خواهد شد.
*حضور شخص پذیرفته شده جهت ثبت‌نام در ثبت نام حضوری الزامی است.

مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌

۱-اصل‌ وسه برگ‌ تصویر مدرک‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) مورد تایید وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای ‌عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) قید شده‌ باشد‌.
– پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ کارشناسی‌ (لیسانس‌) با محتوی فرم دفترچه را ارائه‌ نمایند.
– پذیرفته‌شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته دانشجوی سال آخر بوده‌اند و در مهلت ابلاغی دستور العمل ثبت نامی سازمان سنجش فارغ‌التحصیل می‌شوند، لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر را از موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی دریافت و در زمان ثبت‌نام ارائه نمایند.
-پذیرفته‌شدگان دارای مدرک تحصیلی معادل لازم است واجد شرایط مفاد «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمونهای مقاطع بالاتر» مصوب جلسه ۸۴۵ مورخ ۱۵/۴/۹۲ شورای گسترش آموزش عالی باشند
۲-اصل مدرک کاردانی (فوق دیپلم)و ۳ برگ کپی آن (برای فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته)
۳-اصل ریزنمرات مقطع کارشناسی و کاردانی (برای فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته )
۴-اصل‌ شناسنامه‌ و کارت ملی و دو سری‌ فتوکپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آنها
۵- چهار قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ ۴×۳ تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌
۶-مدرکی‌ که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه ۳ دفترچه‌ راهنمای‌ شماره‌ یک‌ آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال ۱۳۹۸مشخص‌ کند (برای‌ برادران‌(.

شهریه

مبلغ شهریه مصوب هیات امنا برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به شرح ذیل می باشد شهریه ثابت ۹۰۳۳۹۹۷ ریال شهریه متغیر هر واحد درسی ۱۷۹۹۲۹۴ ریال لذا کل مبزان شهریه (جمع شهریه ثابت و متغیر) برای نیمسال اول جهت ۸ تا ۱۰ واحدبین ۲۳۰۰۰۰۰۰ تا ۲۷۰۰۰۰۰۰ ریال خواهد بود

نکات مهم در خصوص پرداخت شهریه

۱- تسهیلات ویژه برای پرداخت اقساطی شهریه جهت دانشجویانی که امکان پرداخت نقدی ندارند فراهم می باشدکه برای اطلاع از جزییات می توانید با واحد تحصیلات تکمیلی و یا امور مالی موسسه تماس بگیرید
۲- امکان بهره مندی از وام دانشجویی صندوق رفاه برای دانشجویان وجود دارد که اطلاع رسانی خواهد شد

شروع ترم و اجرای کلاس ها

شروع کلاس ها از چهارشنبه ۱۴ آبان خواهد بود
در نیمسال جاری کلیه کلاس ها به صورت مجازی در سامانه برگزار و کلاس ها در دو نصف روز از روزهای پایانی هفته ( ۴شنبه تا جمعه )برنامه ریزی گردیده است
در صورتی که در نیمسال های بعدی برگزاری حضوری کلاس ها از طرف وزارت عتف ابلاغ گردد جهت مساعدت به دانشجویان کلیه کلاس ها فقط در ایام پایانی هفته (روزهای پنج شنبه وجمعه )و فقط یک روز در هفته برنامه ریزی خواهند شد و همچنان برای مساعدت بیشتر و حضور کمتر دانشجویان بخشی از دروس به صورت مجازی برگزار خواهند شد

راه های ارتباط با موسسه

ادرس سایت موسسه www.aqi.ac.ir
کانال تلگرامی موسسه t.me/aqi84
تلفن های تماس ۰۲۸۳۳۳۷۲۱۲۷-۰۲۸۳۳۳۷۲۱۲۶-۰۲۸۳۳۳۷۴۹۳۷

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته ١٣٩٩

ضمن عرض تبریک  ، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگانمقطع کارشناسی ناپیوسته در موسسه آموزش عالی علامه قزوینی می رساند ثبت نام  و انتخاب واحد حضوری از روز دو شنبه ۲۸ لغایت چهارشنبه ۳۰ مهر ماه در پردیس اصلی موسسه به ادرس زیر  خواهد بود

با توجه به وضعیت  موجود  برای پذیرفته شدگان  غیر بومی امکان ثبت نام مقدماتی و اولیه به صورت غیر حضوری فراهم گردیده که متقاضیان درصورت تمایل برای استفاده ازاین تسهیلات باید از روز یکشنبه ۲۷ مهر با شماره های اعلامی تماس و راهنمایی های لازم را دریافت کنند  

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:

 ❇️اصل گواهی موقت کاردانی

❇️اصل ریزنمرات کاردانی

❇️اصل شناسنامه و کارت ملی

❇️۶ قطعه عکس ۴*۳

❇️در صورت داشتن کارت پایان خدمت ارائه آن

قابل توجه دانشجویان ارشد ورودی ۹۶

دانشجویان ورودی۹۶ و ماقبل که موفق به اتمام پایان نامه و یا دفاع از پایان نامه خود نشده اند با عنایت به اتمام سنوات مجاز تحصیلی جهت تعیین تکلیف حداکثر تا ۳۰مهر از ساعت۱۰تا۱۴ به موسسه مراجعه نمایند بدیهی است مطابق مقررات از اول آبانماه این دانشجویان حق ادامه تحصیل نداشته و تصمیم گیری در خصوص انان بر عهده کمیسیون وزارت علوم خواهد بود